Szolgáltatások
Szolgáltatásaink, melyekkel ügyfeleink rendelkezésére állunk
Ingatlan Értékestés
Értékesítő tulajdonosoknak
- Piaci ár és szerződési feltételek meghatározása
- Szerződéskötés, portfólió elkészítése
- Vevőjelöltek előszűrése, potenciális vevő bemutatása
- Teljekeskörű folyamat menedzselés és együttműködő szakemberek biztosítása
Ingatlant keresőknek
- Igények rögzítése, főbb paraméterek meghatározása
- Szerződéskötés, és a megfelelő ingatlan felkutatása
- Eladóval történő egyeztetés, partnerek igényeinek összehangolása
- Teljeskörű folyamat menedzselés a ügylet sikeres befejezéséig.
Ingatlan Bérbeadás
Bérbeadóknak: Maximális kihasználtság, minimális gond
- Megbízható bérlők kiválasztása – hogy Ön nyugodtan adja ki ingatlanát.
- Professzionális hirdetéskezelés – Figyelemfelkeltő fényképek, részletes leírások
- Szerződéskötés és jogi támogatás – Biztonságos, jogilag megfelelő bérleti szerződés
- Teljeskörű ügyintézés – Ingatlan bemutatása, bérlőkkel való egyeztetés
Albérletkeresőknek: Megtaláljuk az Önnek Legjobb Otthont
- Széles ingatlankínálat – Ellenőrzött, megbízható lakások
- Gyors és egyszerű keresés – Igényei alapján segítünk megtalálni a tökéletes albérletet.
- Szerződéskötési tanácsadás – Segítünk elkerülni a buktatókat
- Költözés előkészítés – Tanácsadás és praktikus segítség
Általános információk:
- Az értékesítés során a piaci árat, a minimum árat, és a szerződési feltételeket határozzuk meg, majd a megfelelő portfólió elkészítése után megkezdődik az ingatlan értékesítés. Igény szerint virtuális ingatanséta, előszűrés, és egyéb kiegészítő szolgáltatások is igénybe vehetőek.
- Minden fontos döntés előtt egyeztetünk a megbízóval. Amennyiben szükséges segítségül hívunk értékbecslőt, energetikai tanúsítást minősítő szakembert, gépészt, statikust, földmérőt, lakberendezőt, fotóst, ügyfélközpontú hitelközvetítőt, biztosítási szakembert, valamint az eladó és vevő érdekeit is korrektül képviselő ügyvédet is.
- Kizárólag rendezett hátterű és tulajdonosi viszonyú ingatlanokra veszünk fel megbízást. Amennyiben ez nem áll rendelkezésre, úgy első lépésben szívesen közreműködünk a tulajdoni, térképészeti, földhivatali, hagyatéki viszonyok rendezésében az értékesítés előtt.
- Több tulajdonos esetén valamennyi tulajdonos hozzájárulása/meghatalmazása szükséges a megbízás létrejöttéhez. Meghatalmazott kizárólag ügyvédi/közjegyzői meghatalmazás alapján adhat megbízást irodánknak.
- Minden megbízásunk szerződéshez kötött, amely a modern technológiának köszönhetően hitelesítéssel már elektronikusan is megköthető, leküzdve ezzel a földrajzi távolságokat.
- Megbízási díjunk az alap és kiegészítő szolgáltatások alapján fix, vagy százalékos rendszerben kerül meghatározásra (Általában az alap munkadíjunk értékesítésnél kb 1,5-2,5%, bérbeadásnál egy havi bérleti díj vagy 0,75%, ingatlant Vásárlóknak, vagy Bérlőknek a szolgáltatás díjmentes)
- Külső partneri együttműködés (pl statikus, földmérő stb) munkadíja a mi munkadíjunknak ugyan nem képezi a részét (azt partnereink az együttműködésre tekintettel határozzák meg az elvégzendő feladat függvényében). de mindig igyekszünk az együttműködést figyelembe venni az ármeghatározás során.
- A munkadíjunkat az előszerződés/szerződés megkötésekor számítjuk fel, de a teljes folyamaton végigkísérjük Ügyfeleinket, akik így egészen a kulcsátadásig számíthatnak ránk, de a későbbiekben is fordulhatnak hozzánk kérdéseikkel.

Nagy örömünkre szolgál, hogy irodánk elnyerte az „etikus ingatlanos” védjegy használatának jogosultságát, mely védjegy-használatra jogosultság annak a biztosítása, hogy használója mindig minden körülmények között a legoptimálisabb megoldásra törekszik, melynek alapját az emberiesség és a tisztesség adja.